DECEMBER 23. - Gluténmentes rántott camembert áfonyalekvárral

Családi kedvenc... először a veszprémi Fekete Bors étteremben ettünk, azóta mindenki imádja. Én például ott még nem is ettem mást, mert ez annyira finom, hogy minden alkalommal emellett döntök. Most viszont arra a döntésre jutottam, hogy bizony házilag is megpróbáljuk elkészíteni úgy, hogy ne folyjon ki a sajti, hátha sikerült. Sikerült bizony, nem is akárhogyan, isteni finom lett! :)

Hozzávalók
  • camembert 
  • rizsliszt
  • tojás (+kis só + tej)
  • gluténmentes zsemlemorzsa
  •  - olaj a sütéshez
A camemberteket a csomagolásukkal együtt betettem a fagyasztóba körülbelül 1,5 órára (amíg elvégeztünk egy kisebb karácsonyi bevásárlást). Miután kivettem őket, kettévágtam, majd rizsliszt, tojás (kikeverve egy kis sóval és tejjel), gluténmentes zsemlemorzsa, ismét tojás, majd gluténmentes zsemlemorzsába forgattam - tehát a panírozás utolsó két lépését ismételjük.
Panírozás után egy tálcán sorakozva ismét eltöltöttek egy fél órát a fagyasztóban, utána sütöttem ki őket bő, forró olajban.
Elképesztő finom lett, főleg hasábkrumplival és áfonyalekvárral az igazi ♥



 

Share:

0 hozzászólás