DECEMBER 24. - Gluténmentes karácsonyi menüsor

Utolsó napra mindig nehéz valami olyan bejegyzést hozni, ami hasznos is, aktuális is - hiszen ilyenkor már nagyjából mindenki megvan azzal, amit az ünnepre készít, tehát a receptek már aligha nevezhetők hasznosnak. :)
Így arra jutottam, hogy ebben az utolsó adventi bejegyzésben (hogy elrepült ez a 4 hét ♥) megosztom Veletek, nálunk mi lesz az ünnepi menüsor. :)



December 24-én, azaz ma Szenteste a szokásos halászlé lesz túrós csuszával - minden gluténmentesen -, illetve utána jön az isteni bejgli, amit 22-én este sütöttem meg.
December 25-én már nagyobb körben ünneplünk, ekkor húslevest eszünk, második sokféle lesz, így biztos mindenki talál ínyére valót (az a baj, hogy többet is... :D ). Lesz sült kacsa, gombás rakott hús, baconbe tekert Stefánia vagdalt, illetve narancsos-mézes csirke - már most összefut a nyál a számban, hogy írok róla... Köret szintén többféle lesz, rizs, krumplipüré, sült krumpli, illetve Anya készül salátákkal is.
Desszertként egyrészt a kókuszos krémessel nyomulunk, ez Kriszta kedvence. Továbbá képviselő fánk is készült - szintén Kriszta kérésére. Jó dolga van a lánynak, mi?
Feltételezzük, hogy holnapra is marad még a fent említett bejgliből, illetve mézes islert is sütöttem, csak ezúttal kis kör és szívecske formákban. Sült zserbó és gyümölcskenyér is - utóbbit ma reggel teszteltük, isteni lett. Néhányat sikerült elraktároznunk az időközben kisült hókiflikből és mézeskalácsokból is,
Sajnos a villámgyors habkarikából nem tudtam annyit készíteni, hogy maradjon, így az ma még ismét elkészül.
26-ára pedig külön nem készülünk, akkor lesz az igazi ejtőzős karácsony, ami egyébként a legjobb. Rengeteg isteni maradék, és mindenből csipegetünk a nap folyamán. :)

Boldog, békés ünnepeket kívánok Mindenkinek, és nagyon boldog vagyok, hogy ismét együtt készültünk a gluténmentes karácsonyunkra. Remélem, Nektek is tetszett a 24 napos bejegyzés-sorozat. :)

Share:

0 hozzászólás