DECEMBER 20. - Gluténmentes gesztenyegolyók

Annyira, de annyira egyszerű édesség, hogy komolyan mondom, ha eszeveszett csúszásban vagytok, ez simán elkészül egy laza 5 percben. :D És emellett ami szintén nagyon fontos: hihetetlenül finom... az a baj, hogy csak esszük és esszük, amíg el nem fogy. :/
 
Hozzávalók
  • 250 g gluténmentes gesztenyemassza
  • 40 g Liga margarin
  • 25 g darált mandula
  • 25 g darált dió
  • rumaroma
 Mivel én olyan gesztenyemasszát használtam, amiben már alapjáraton volt cukor, vanília és rumaroma, így első kettőt nem kellett pluszban hozzátennem, bár egy kis rumot még hozzálöttyintettem. :)
Ha Nektek sima van, akkor pici cukrot érdemes hozzátenni, hogy édesebb legyen.
A gesztenyemasszához hozzáadtam a margarint, egy villával alaposan eldolgoztam, majd mehetett a rumaroma és a darált mandula, dió. Az egészet össze tudtam dolgozni egy villával - nem csak idő, de eszközgazdaságos is, úgyhogy mosogatni se kell sokat. :D
Golyókat gyúrtam belőle, majd egyeseket teljesen megforgattam margarinnal felolvasztott étcsokiban, míg másoknak csak a tetejére csurgattam egy keveset.
Mindenhogy finom lett, de nálunk a csupacsokis a nyerő. :)
Ha nincs kedvetek olvasztott csokival időzni, akkor cukrozatlan kakaóporban is meghempergethetitek és már kész is - bár csokival 10000-szer finomabb. :)




Share:

0 hozzászólás