DECEMBER 2. - Levél a Mikulástól gluténérzékeny gyerekeknek

Amikor kicsi voltam minden évben írtam levelet a Mikulásnak, első osztályban pedig az angoltanárom segítségével írtunk angolul levelet az igazi Santa Clausnak. Életem egyik legnagyobb élménye volt, mikor megérkezett rá a válasz... igazi pecséttel, aláírással az Északi-sarkról. :)

Egy amerikai oldalon találtam az ötletet, hogy a Mikulás picit személyre szabhatná az ételallergiás gyerekeknek írt levelét... :) Legyen ez egy olyan lehetőség, amikor ezek a gyerekek igazán különlegesnek érezhetik magukat. Másnak apróság, de gondoljatok bele, mennyire fognak örülni a kis lisztérzékeny gyerekek, ha megtudják, hogy a Mikulás manói közt is vannak gluténérzékeny társaik? :)
Elöljáróban csak ennyit, a levélre kattintva letölthetitek a Word dokumentum változatot, ahol személyre szabhatjátok az egész levelet. Mindig ott van két kis >< jel között, hogy mit kell odaírni, persze abszolút rátok bízom, ez egy minta. (Ha nem gluténérzékeny a gyerek, hanem más ételallergiája van, akkor nyugodtan írjátok át az egészet, csak akkor a kis manók is legyenek adott esetben laktóz-, tej-, tojás stb. érzékenyek, illetve akkor olyan sütiről is legyen szó a levélben. :) )
Boldog leszek, ha használjátok ezt a kis sablont és még boldogabb, ha ezzel örömet szerezhetek néhány kicsi gyereknek.
Ha úgy gondoljátok, akkor küldjetek fotót a kinyomtatott, személyre szabott levélről és a boldog címzettről, olyan szívesen látnám én is őket! :)

https://drive.google.com/open?id=0B1uiofFxknPDTVdRcVBhdnUzcjQ


Share:

0 hozzászólás